مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 23:522022-04-26ورزشي

ورزش قم در انتظار روزهای روشن


مراسم تودیع رسول منعم مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان قم و معرفی ابراهیم سانی خانی سکان دار جدید این اداره کل با حضور معاون وزیر ورزش، رؤسای هیئت ها و جامعه ورزشی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بعد از سپری کردن روز های تلخ و شیرین در یک دوره 4 ساله، رسول منعم روز گذشته با مدیریت ورزش قم خداحافظی کرد و با حکم سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران، ابراهیم سانی خانی به عنوان سکان دار جدید اداره کل ورزش و جوانان استان قم انتصاب شد.

سانی خانی از این پس به عنوان عالی ترین مقام ورزشی در استان فعالیت خواهد کرد، مراسم معرفی سانی خانی با حضور بنیامین شکوه فر معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان، جامعه ورزش و جوانان ، کارکنان اداره کل، روسای هیئت های ورزشی، پیشکسوتان و مدیران ارشد برگزار شد.

معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: منعم یکی از مدیران پرتلاش در عرصه های مختلف ورزشی در سطح وزارت بوده و کارنامه فعالیت های او همیشه در ارزیابی های مختلف این وزارت درخشان بوده است.

وی در رابطه با انتخاب سانی خانی گفت: مدیر جدید اداره کل ورزش و جوانان یک مدیر انقلابی ، متعهد و پر تلاش است که امید بر این داریم مشکلات ورزش قم با حضور وی ریشه کن شود و ورزش قم درخشان تر از گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش قم در انتظار روزهای روشن

ورزش قم در انتظار روزهای روشن