مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 22:422022-04-26سياسي

شرکت گاز حاضر به پرداخت خسارت های واردشده به پل تاریخی سردار شد


مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: شرکت گاز استان زنجان برای عبور بیل مکانیکی پیمانکار از روی پل تاریخی سردار زنجان، - ، امیر ارجمند اظهار داشت: روز سه شنبه رحیم سلیمانی نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان با همکاران خود برای ابراز تأسف از اقدام پیمانکار این شرکت برای عبور بیل مکانیکی از روی پل تاریخی سردار در دفتر مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان زنجان حضور یافتند.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان زنجان نیز در این دیدار گفت: شناسنامه هر کشوری آثار باستانی و میراث فرهنگی آن است.

آثار باستانی است که قدمت، تاریخچه و تمدن هر سرزمینی را مشخص می کند؛ بنابراین حفاظت و حراست از آن ها امری ضروری است به ویژه آنکه نسل های آینده نیز باید این میراث گران بها را پاسداری کنند و باید تمهیداتی اندیشید تا از این آسیب ها جلوگیری شود تا این اثر تاریخی که در معرض دید عموم مردم است باید سالم نگهداری شود.

ارجمند افزود: پس از باخبر شدن نیروهای یگان حفاظت از تخلف پیمانکار پروژه بلافاصله در محل حاضر و عملیات را متوقف کردند و واحد حقوقی اداره کل میراث فرهنگی استان اقدامات لازم را انجام خواهد داد و دفتر فنی معاونت میراث فرهنگی در حال تخمین خسارت وارده است تا بلافاصله عملیات مرمتی آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت گاز حاضر به پرداخت خسارت های واردشده به پل تاریخی سردار شد

شرکت گاز حاضر به پرداخت خسارت های واردشده به پل تاریخی سردار شد