مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 21:122022-04-26اقتصادي

بدعهدی مسئولان آبفا برای اجرای طرح فاضلاب در مناطق محروم آبیک


در نشست خبری شورای شهر آبیک از بدعهدی مسئولان شرکت آبفای استان قزوین مبنی بر عدم اجرای طرح فاضلاب تعیین شده طبق امضای تفاهم نامه و پاسخگو نبودن اختصاص مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری آبیک سخن به میان آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، نشست خبری رییس و اعضای شورای شهر آبیک با حضور خبرنگاران شهرستان آبیک عصر امروز در سالن اجتماعات پارلمان محلی برگزار شد.

    علی ساریجلو رییس شورای شهر آبیک در این نشست با اشاره به مکاتبه با با معاون عمرانی استاندار قزوین و مدیر کل دفتر شهری استانداری قزوین مبنی بر لزوم بازنگری طرح تفصیلی این شهر اظهار کرد: از این مسئولان درخواست شده خارج از نوبت این موضوع بررسی شود چرا که فرار ساخت و سازها به دلیل به روز رسانی نشدن این طرح بوده و همه انبوه سازان در شهرهای همجوار شهر آبیک اقدام به ساخت و ساز کرده اند.

    وی آبیک را شهری صنعتی واختصاص مالیات بر ارزش افزوده را بر مبنای جمعیت دانست و افزود: با نمایندگان مجلس، استاندار قزوین و فرمانداری شهرستان آبیک مکاتبه لازم برای افزایش مالیات بر ارزش افزوده به شهرهایی مانند آبیک صورت گرفته تا طبق بند یا تبصره ای این مهم تحقق یابد چرا که این میزان اختصاص مالیات بر ارزش افزوده پاسخگوی شهر نیست و حق شهروندان این میزان مالیات نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدعهدی مسئولان آبفا برای اجرای طرح فاضلاب در مناطق محروم آبیک

بدعهدی مسئولان آبفا برای اجرای طرح فاضلاب در مناطق محروم آبیک