مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 20:072022-04-26اقتصادي

معارفه سرپرست سازمان صمت مازندران/فانی: پاسخ شایسته ای به حسن اعتمادها می دهم


مراسم تودیع و معارفه سرپرست سازمان صمت مازندران عصر امروز برگزار شد و مجید فانی به عنوان سرپرست سازمان جدید صمت مازندران معارفه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مراسم تودیع معارفه رییس سازمان صمت مازندران با استقبال فعالان بخش خصوصی و تعدادی از مدیران دولتی از ساعت 17 و 30 دقیقه در سالن اتاق بازرگانی مازندران برگزار شد.

عبدالله مهاجر رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران به عنوان نخستین سخنران این مراسم پشت تریبون قرار گرفت که و برای هر کدام از سخنرانان این مراسم حدود هفت دقیقه وقت در نظر گرفته شده بود.

رییس خانه صنعت،معدن و تجارت مازندران دومین سخنران این مراسم قبل از قرار گرفتن پشت تریبون با تایید سر به مجری قول داد که در موعد مقرر زمان را رعایت می کند.

رییس خانه صنعت معدن با تقدیر حضور فعالان بخش خصوصی، از عملکرد حسینعلی قوانلو ابراز رضایت کرد و گفت: رییس جدید سازمان صمت مازندران با توجه به کارکردهای مناسبی که قوانلو داشت کار بسیار سختی را در پیش دارد، البته این استعداد را در مدیر جدید می بینم که جای پای رییس سازمان صمت سابق مازندران بگذارد.

رییس خانه صمت مازندران با اشاره به تجربه رییس جدید صمت مازندران،گفت: احساس بنده این است که می تواند در این حوزه کارنامه مناسبی داشته باشد، سازمان ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارفه سرپرست سازمان صمت مازندران/فانی: پاسخ شایسته ای به حسن اعتمادها می دهم

معارفه سرپرست سازمان صمت مازندران/فانی: پاسخ شایسته ای به حسن اعتمادها می دهم