مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 19:422022-04-26اجتماعي

خانواده قرآنی که 100 حافظ قرآن تربیت کرد/ چهرقان قطب قرآنی استان مرکزی


«سارا نبی لو» از مربیان و حافظان قرآن کریم است که با حمایت ها و تشویق های همسرش موفق به تربیت 100 حافظ قرآنی در روستای چهرقان شهرستان کمیجان شده است.

-   خبرگزاری فارس ـ کمیجان؛ احمد در حرم کریمه اهل بیت (ع)، حضرت معصومه(س) را واسطه قرار داد تا خداوند همسری پاکدامن و قرآنی نصیبش کند.

25 سال از بهار عمرش می گذشت، آرزو داشت همسری مومن و پاکدامن نصیبش شود، هرگاه که برای زیارت به حرم حضرت معصومه(س) می رفت، برای رسیدن به این آرزو، کریمه اهل بیت(س) را واسطه قرار می داد.

احمد چهرقانی می گوید: دوستان و آشنایان می دانستند که شریک زندگی من باید دختری با ایمان و با خدا باشد، داشتن اعتقاد و معنویت اولویت اول من برای انتخاب همسر بود و همین مسئله موجب شد یک روز روحانی مسجد دختری را به من معرفی کند که به تازگی حافظ کل قرآن شده بود.

احمد حاجتش را گرفت، خداوند دختری را در مسیر زندگی اش قرار داد که 100 نفر از اهالی یک روستا را حافظ قرآن کرد و امروز روستای محل سکونت آنها به عنوان یک روستای قرآنی با 100 حافظ در کشور شناخته می شود.

روستای چهرقان از روستاهای سرسبز و زیبای کمیجان است که با حدود 2هزار نفر جمعیت در فاصله 20 کیلومتری از  مرکز شهرستان واقع شده و امروزه به عنوان قطب قرآن استان مرکزی و از روستاهای قرآنی کشور شناخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده قرآنی که 100 حافظ قرآن تربیت کرد/ چهرقان قطب قرآنی استان مرکزی

خانواده قرآنی که 100 حافظ قرآن تربیت کرد/ چهرقان قطب قرآنی استان مرکزی