مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 18:122022-04-26اجتماعي

در این خیریه به جای ماهی دادن، ماهی گیری یاد می دهند!


این گزارش روایت یک بانوی معلم است که سال هاست برای ایجاد اشتغال پایدار برای زنان بی سرپرست و بدسرپرست شهرکرد تلاش می کند که به جای ماهی دادن به مستمندان به آنان ماهی گیری آموزش می دهد.

- گروه چهارمحال و بختیاری، محمد حیدری در سال های قبل هر وقت صحبت از کار خیر می شد، کمک های معیشتی به ذهن می رسید؛ اقداماتی مانند تأمین جهیزیه، کمک هزینه درمان بیماری ها یا کمک های خاص به ایتام، اما این روزها دامنه کار خیر از این ها فراتر رفته و خدمات آموزشی، اجتماعی، اشتغالزایی و مشاوره ازجمله اقداماتی هستند که در این دایره قرار می گیرند.

در این گزارش می خواهم شما را با بانوی خیری آشنا کنم که به جای ماهی دادن، ماهی گرفتن یاد می دهد و برای بسیاری از زنان بی سرپرست یا بدسرپرست چهارمحال و بختیاری اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

خانم ژاله آزادگان سالهاست با تمام توان جهت بهبود زندگی زنان بی سرپرست، بدسرپرست و کم بضاعت چهارمحال و بختیاری تلاش می کند و در این راستا خیریه ای با نام کیمیای محبت را پایه گذاری کرده است.

فارس: از چه سالی مشغول حمایت از زنان بد سرپرست و بی سرپرست استان شدید؟ من سال ها پیش از زمانی که وارد آموزش و پرورش شدم و افتخار معلم شدن را پیدا کردم حواسم به دانش آموزان و خانواده آن ها بود و تا الان که در شرف بازنشستگی هستم تلاش کردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در این خیریه به جای ماهی دادن، ماهی گیری یاد می دهند!

در این خیریه به جای ماهی دادن، ماهی گیری یاد می دهند!