مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 17:322022-04-26بين الملل

وزیر یمنی: ائتلاف سعودی در پی تحویل یمن به رژیم صهیونیستی است


وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن از توطئه و توافق رسمی کشورهای ائتلاف متجاوز خبر داد که قصد دارند یمن را به رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی حامی آن تحویل دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن امروز سه شنبه از اتاق عملیات مشترک رصد نقض آتش بس در این کشور توسط ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی بازدید کرد.

شبکه خبری المسیره به نقل از العاطفی گزارش داد، صنعاء آماده صلح منصفانه و عادلانه است و در عین حال آمادگی دارد که با دشمنان و توطئه های آنان، مقابله کند.

وی ادامه داد، نیروهای مسلح یمن، با وجود نقض مکرر آتش بس توسط ائتلاف متجاوز، به آتش بس پایبند هستند؛ زیرا نیروهای یمنی به دستورات فرماندهان خود پایبند هستند و به آن اطمینان دارند.

وزیر دفاع یمن همچنین از توطئه و توافق رسمی کشورهای ائتلاف متجاوز خبر داد که قصد دارند در ازای تحقق برخی از مطالبات، یمن را به رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی حامی آن تحویل دهند.

وی ضمن درخواست از یمنیهای حاضر در داخل و خارج از این کشور برای عدم مشارکت در این توطئه، از آنان خواست که در برابر مستکبران و متجاوزان، متزلزل نشوند؛ زیرا پیروزی متعلق به مردم یمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر یمنی: ائتلاف سعودی در پی تحویل یمن به رژیم صهیونیستی است

وزیر یمنی: ائتلاف سعودی در پی تحویل یمن به رژیم صهیونیستی است