مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 16:322022-04-26اقتصادي

ظرفیت واحدهای تولیدی اردبیل برای رونق اقتصادی استفاده می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه واحدهای تولیدی استان اردبیل با هدف حمایت همه جانبه از تولید برای توسعه و رونق اقتصادی استفاده می شود.

- رامین صادقی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی اظهار کرد: استاندار اردبیل به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی و اعضای کارگروه تسهیل استان به لحاظ اهمیت بخش تولید و صنعت به عنوان پیشران توسعه همه جانبه استان با حضور میدانی در واحدهای صنعتی و تولیدی مرکز استان و شهرستان های تابعه و بررسی عینی تر مشکلات آنها، برای رفع آن در چارچوب های قانونی تعریف شده اقدام و دستورات لازم را صادر می کنند.

وی با اشاره به ضرورت بررسی موانع تولید در استان گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به تبع از وزارت متبوع در تلاش است تا با حمایت همه جانبه از تولید، از پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه واحدهای تولیدی و صنعتی استان در جهت رشد و توسعه و رونق اقتصادی استفاده کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: در این بازدید ضمن بررسی مشکلات 6 واحد تولیدی و صنعتی با ادارت، در خصوص تسهیلات، بدهی و مالیات و …، در جهت پیشبرد روند تسهیلات و رفع موانع تولید راهکارهای لازم به واحدهای تولیدی ارائه و در ادامه، مصوبات لازم تصویب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت واحدهای تولیدی اردبیل برای رونق اقتصادی استفاده می شود

ظرفیت واحدهای تولیدی اردبیل برای رونق اقتصادی استفاده می شود