مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 16:272022-04-26اقتصادي

اتحادیه بانوان کارگر ساوه راه اندازی می شود


دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه از راه اندازی اتحادیه بانوان کارگر در این شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه داود میرزایی بعد از ظهر امروز در گردهمایی تجلیل از بانوان کارگر همزمان با دومین روز از گرامیداشت هفته کار و کارگر، اظهار کرد: بانوان کارگر نقش سازنده ای در تولید و رونق اقتصاد دارند.

وی افزود: هم اکنون نمونه های زیادی از زنان موفق، کارآفرین و افتخارآفرین در حوزه فعالیت های اقتصاد و تولید و صنعت داریم که می توانند الگویی برای دیگر فعالان در این حوزه باشند.

دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه بیان کرد: بانوان کارگر شاغل در واحد های تولیدی و صنعتی با چالش و نگرانی هایی مواجه است.

میرزایی ادامه داد: جامعه کارگری ما امروز مشکلات عدیده ای دارد و در هفته کار و کارگر بجای جشن، باید مشکلات را فریاد بزنیم.

وی افزود: امروزه معیشت و تأمین مسکن و سرپناه جامعه کارگری به شدت ضعیف و آزاردهنده است و کارگران به حقوق واقعی خودشان هنوز دست پیدا نکرده اند.

دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه با اشاره به تنگناهای مالی کارگران تصریح کرد: یک کارگر برای خرید یک پراید باید 50 ماه حقوق خود را کنار بگذارد تا بتواند آن را بخرد و به عنوان یک وسیله ضروری زندگی از آن استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه بانوان کارگر ساوه راه اندازی می شود

اتحادیه بانوان کارگر ساوه راه اندازی می شود