مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 15:222022-04-26فرهنگي

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با رضا رویگری دیدار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بدنبال انتشار خبر بستری شدن رضا رویگری در آسایشگاه کهریزک، امروز سه شنبه ششم اردیبهشت سید مجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، - مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در آسایشگاه کهریزک با رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، دیدار و پیگیر وضعیت این هنرمند پیشکسوت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بدنبال انتشار خبر بستری شدن رضا رویگری در آسایشگاه کهریزک، امروز سه شنبه ششم اردیبهشت سید مجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به دیدار این بازیگر پیشکسوت رفت.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به دیدار با این هنرمند پیشکسوت گفت: بلافاصله پس از انتشار ویدئویی از آقای رویگری وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی از من خواستند با حضور در آسایشگاه کهریزک دلیل بستری شدن ایشان در این آسایشگاه را بررسی و اقدامات لازم در این جهت انجام پذیرد.

پوراحمدی افزود: توجه به وضعیت معیشتی و سلامت اصحاب فرهنگ و هنر از وظایف صندوق اعتباری هنر است و تمام تلاش ما این است که به طرق مختلف از جامعه فرهنگ و هنر کشور حمایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با رضا رویگری دیدار کرد

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با رضا رویگری دیدار کرد