مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 14:072022-04-26بين الملل

تلاش کاخ سفید برای مقابله با تهدیدهای پهپادی


کاخ سفید برنامه اقدام ملی سیستم های ضد پهپاد محلی خود را منتشر کرد و گفت که یک پایگاه داده ردیابی حوادث پهپادی ایجاد خواهد کرد تا درکی بهتر از تهدید داخلی داشته باشد.

- کاخ سفید برنامه اقدام ملی سیستم های ضد پهپاد محلی خود را منتشر کرد و گفت که یک پایگاه داده ردیابی حوادث پهپادی ایجاد خواهد کرد تا درکی بهتر از تهدید داخلی داشته باشد.

کاخ سفید به دنبال گرفتن اختیارات گسترده تری از کنگره برای شناسایی و غیرفعال کردن پهپادهای تهدیدکننده است که شامل درخواست اختیارات جدید برای حفاظت از فرودگاه ها و سیا و سایر بخش های دولتی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، کنگره آمریکا در سال 2018 اختیارات وزارتخانه های امنیت کشور و دادگستری را برای غیرفعال کردن یا انهدام پهپادهای تهدیدکننده گسترش داد اما دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا می گوید به دلیل افزایش ثبت پهپادها به اختیارات بیشتری نیاز دارد.

این درخواست که در ماه جاری میلادی به کنگره ارسال شد، اختیارات مربوط به رهگیری و انهدام پهپادها را به آژانس هایی چون سیا و وزارت امور خارجه برای دفاع از تاسیسات آمریکا گسترش می دهد.

دولت بایدن می گوید که سیا به این اختیار برای انجام واکنشی موثر به سرویس های اطلاعات خارجی متخاصم که به جمع آوری اطلاهات درباره پرسنل، تاسیسات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش کاخ سفید برای مقابله با تهدیدهای پهپادی

تلاش کاخ سفید برای مقابله با تهدیدهای پهپادی