مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-04-26سياسي

شرکت گاز: حاضر به پرداخت خسارت های واردشده به پل تاریخی هستیم


مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: شرکت گاز استان زنجان برای عبور بیل مکانیکی پیمانکار از روی پل تاریخی سردار زنجان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان ، امیر ارجمند اظهار داشت: امروز صبح رحیم سلیمانی نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان با همکاران خود برای ابراز تأسف از اقدام پیمانکار این شرکت برای عبور بیل مکانیکی از روی پل تاریخی سردار در دفتر مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان زنجان حضور یافتند.

 مدیرعامل شرکت گاز استان در این دیدار بیان کرد: این شرکت ضمن قبول تخلف پیمانکار این پروژه، حاضر به پرداخت تمامی خسارت های واردشده به این پل تاریخی است و همچنین برای پیمانکار، مشاور و ناظر این پروژه توبیخ درج شد.

رحیم سلیمانی نژاد بیان کرد: از این به بعد در تمام پروژه های اجرایی گازرسانی و لوله گذاری باید ضوابط و مقررات میراث فرهنگی بیشتر از قبل مدنظر پیمانکاران قرار گیرد و نسبت به قبل با احتیاط و دقت عمل بیشتری انجام شود.

وی گفت: مجموعه های تاریخی-فرهنگی و موزه ها همچون شناسنامه، نشانگر هویت تاریخی و ملی ماست که فقدان آن ها غیر قابل جبران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت گاز: حاضر به پرداخت خسارت های واردشده به پل تاریخی هستیم

شرکت گاز: حاضر به پرداخت خسارت های واردشده به پل تاریخی هستیم