مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-04-26فرهنگي

بازدید از موزه و عمارت های تاریخی سنندج امروز رایگان است


به مناسبت روز فرهنگی سنندج، بازدید از موزه ها و عمارت های تاریخی و برخی اماکن فرهنگی این شهر امروز 6 اردیبهشت رایگان است.

- به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، سید انور رشیدی اظهار داشت: نامگذاری روزی با نام روز سنه از اقدامات مهم فرهنگی و اجتماعی است و این روز فرصت مناسبی برای احیای آداب و رسوم گذشتگان و معرفی مشاهیر و مفاخر کُرد به نسل جدید است.

وی با بیان اینکه هرساله به این مناسبت برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در سنندج برگزار خواهد شد گفت: امسال نیز در راستای گرامیداشت روز سنندج برنامه های مختلف فرهنگی، ورزشی و اجتماعی از جمله برپایی نمایشگاه های مختلف پیش بینی شده است.

شهردار سنندج برپایی نمایشگاه عکس شخصیت های قدیمی شهر در حوزه مشاغل، ابزارآلات و مشاغل قدیمی استاد فریدون حسین پناهی، برپایی نمایشگاه خط استاد حسن انجمن و نشست تخصصی در پرتو عرفان، ذکر سماع قادریه و موسیقی خانقاهی را از جمله برنامه های این هفته اعلام کرد.

وی افزود: در این هفته همچنین مراسم اسکیس 60 دانشجویی معماری، اجرای نمایش آیینی-سنتی در پیاده راه فردوسی، بوکه بارانی ، نمایشگاه عکس های قدیمی سنندج، رایگان کردن سینما، موزه و عمارت های تاریخی و اتوبوسرانی در روز 6 اردیبهشت از دیگر برنامه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از موزه و عمارت های تاریخی سنندج امروز رایگان است

بازدید از موزه و عمارت های تاریخی سنندج امروز رایگان است