مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 13:272022-04-26سياسي

دست به دست شدن گوی مدیریت میراث فارس از معاونی به معاون دیگر!


مدیریت میراث فرهنگی فارس پس از مصیب امیری در مدتی کوتاه میان سه نفر دیگر دست به دست شد تا در نهایت به موید محسن نژاد برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سالها است میراث گرانبهای فارس قربانی سوء مدیریت ها است، در حالی که استان پهناور فارس با دارا بودن یک سوم جاذبه های بسیار فرهنگی، طبیعی، تاریخی و مذهبی کشور یکی از برترین استان ها با ظرفیت بالای گردشگری است.

استانی چهار فصل که می تواند نگین گردشگری ایران باشد و آثار ملی ثبت شده در استان، رسم و رسوم متنوع، روستاهای هدف گردشگری، ثبت مجموعه های جهانی، صنایع دستی، غذاهای بومی آن گواهی بر این ادعا است.

از هر حیثی به استان فارس بنگریم حرفی برای گفتن دارد، در حالی که نبود مدیریت قوی و مقتدر طی سال های اخیر سبب شده است آنگونه که باید و شاید دستاوردی از حوزه میراث فرهنگی و گردشگری استان را شاهد نباشیم.

مصیب امیری، چندین سال بر مسند اداره کل میراث فرهنگی فارس نشست، مدیری که البته کارنامه ای نه چندان قابل دفاع از خود بر جای گذاشت.

در واپسین ماه های دولت قبل اما، در اقدامی عجیب اداره میراث از وی گرفته شد و سرپرستی آن به جمشید معینی، معاون اداری مالی وی واگذار شد.

پس از مدتی کوتاه دوباره مدیریت از معینی گرفته و به هادی شه دوست شیرازی وا گذار شد، چندی نپایید که گوی مدیریت از شه دوست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست به دست شدن گوی مدیریت میراث فارس از معاونی به معاون دیگر!

دست به دست شدن گوی مدیریت میراث فارس از معاونی به معاون دیگر!