مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 11:072022-04-26اقتصادي

مقاوم سازی بیش از 4 هزار واحد مسکونی روستایی در شهرستان ایجرود


 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تاکنون مقاوم سازی 4 هزار و 800 واحد مسکونی روستایی در شهرستان ایجرود انجام شده است.

- ، رضا خواجه ای، مقاوم سازی مسکن روستایی را از اولویت های مهم این نهاد دانست و گفت: این بنیاد با ابلاغ تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی از سال 84 تا کنون، از تعداد 9269 واحد مسکونی روستایی تعداد 4898 واحد مقاوم سازی نموده است که 53 درصد کل واحدها است.

وی به برخی خدمات این نهاد در راستای توسعه روستاها و خدمت به محرومین اشاره کرد و گفت: شهرستان ایجرود دارای 75 روستای بالای 20 خانوار است و نقشه طرح هادی برای 90 درصد این روستاها، تهیه گردیده است و در حال حاظر نیز 25 روستای این شهرستان نیازمند بازنگری طرح هادی هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان ادامه داد: از تعداد 75 روستای بالای 20 خانوار تعداد 45 روستا از ابتدا تاکنون طرح هادی اجرا شده است که 60 در صد شهرستان است.

خواجه ای با تاکید بر اینکه، با اجرای طرح های مختلف عمرانی در روستاها شاهد تثبیت جمعیت و مهاجرت معکوس به روستاها هستیم، ادامه داد: جلوگیری از ساخت وسازهای غیر اصولی وغیر فنی در روستاها با اجرای طرح های هادی می تواند باعث رشد و توسعه همه جانبه روستاها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی بیش از 4 هزار واحد مسکونی روستایی در شهرستان ایجرود

مقاوم سازی بیش از 4 هزار واحد مسکونی روستایی در شهرستان ایجرود