مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 11:072022-04-26سياسي

مشاوره و سبک زندگی قرآنی در نمایشگاه «بر آستان بهشت» قم


معاون فرهنگی مؤسسه قرآن و عترت «السابقون المقربون» گفت: این موسسه در نمایشگاه «بر آستان بهشت» با مشاوره و سبک زندگی قرآنی متناسب با علم روز روانشناسی و آموزه های قرآنی در خدمت مراجعه کنندگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه قرآنی برآستان بهشت نصیر عابدینی معاون فرهنگی مؤسسه قرآن و عترت السابقون المقربون، گفت: این مؤسسه به مدیریت آیت الله مجید حیدری فر در نمایشگاه قرآنی بر آستان بهشت به ارائه مشاوره به بازدیدکنندگان از نمایشگاه می پردازد.

وی گفت: یکی از فعالیت های این مؤسسه بحث کارگاه های قرآنی، تفسیری و پژوهشی با محوریت قرآن است و در این غرفه با مشاوره و سبک زندگی قرآنی متناسب با علم روز روانشناسی و آموزه های قرآنی به صورت تلفیقی در خدمت مراجعه کنندگان هستیم.

عابدینی افزود: در این غرفه، علاوه بر مشاوره، کتاب ها و آثار آیت الله حیدری فر در حوزه روش‎شناسی و قرآن پژوهی با رعایت روش تحقیق در نگارش که یک حلقه مفقوده در حوزه های علمیه در قرآن پژوهی و تفسیر به حساب می آید، جهت آموزش پژوهش و تحقیق به طلاب علاقمند به این عرصه، عرضه شده است.

یادآور می شود، نمایشگاه قرآن کریم بر آستان بهشت با هدف ترویج آموزه های قرآنی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از چهارم اردیبهشت ماه کار خود را آغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوره و سبک زندگی قرآنی در نمایشگاه «بر آستان بهشت» قم

مشاوره و سبک زندگی قرآنی در نمایشگاه «بر آستان بهشت» قم