مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-04-26اقتصادي

70 محکوم جرایم غیرعمد گلستان منتظر کمک خیران برای آزادی هستند


هم اکنون 70 محکوم جرایم غیرعمد در زندان های استان منتظر کمک های مردم و خیران برای آزادی هستند که در صورت تامین 10 میلیارد تومان امکان آزادی آنان فراهم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از دادگستری گلستان، حیدر آسیابی در این مراسم که با حضور فعالان اقتصادی استان در دادگستری برگزار شد، اظهار کرد: فعالان اقتصادی استان امروز در مجموع 2 میلیارد و 160 میلیون تومان کمک کردند که نیمی از این مبلغ برای کمک به آزادی زندانیان غیرعمد و نیم ِدیگر نیز برای حمایت از خانواده های زندانیان که مشکل معیشتی دارند، اهدا شد.

وی تصریح کرد: جلسه گلریزان ستاد دیه برای کمک به آزادی محکومان غیرعمد هم بیست و هفتم ماه مبارک رمضان با دعوت از خیرین سراسر استان در گرگان برگزار می شود.

* سال گذشته 300 محکوم غیرعمد از زندان های استان گلستان آزاد شدند آسیابی با بیان اینکه سال گذشته 300 محکوم غیرعمد از زندان های استان آزاد شدند، تصریح کرد: مجموع بدهی این افراد 115 میلیارد تومان بود که 40 میلیارد تومان از مبلغ این بدهی را شاکیان بزرگوارانه بخشیدند.

رییس کل دادگستری گلستان ادامه داد: 60 میلیارد تومان آن را نیز با صدور رای اعسار در دادگاه های استان، محکومان به صورت قسطی در حال پرداخت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 محکوم جرایم غیرعمد گلستان منتظر کمک خیران برای آزادی هستند

70 محکوم جرایم غیرعمد گلستان منتظر کمک خیران برای آزادی هستند