مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 09:022022-04-26حوادث

دستگیری عامل اصلی قتل دو طلبه اهل سنت در گنبدکاووس


رییس پلیس آگاهی انتظامی کشور از شناسایی و دستگیری عامل اصلی قتل دو طلبه ترکمن شهرستان گنبدکاووس و دو همدست وی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس پلیس آگاهی انتظامی کشور از شناسایی و دستگیری عامل اصلی قتل دو طلبه ترکمن شهرستان گنبدکاووس و دو همدست وی خبر داد.

سردار محمد قنبری در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: پس از قتل دو طلبه اهل سنت در محله چای بویین گنبد کاووس با سلاح گرم در تاریخ سیزدهم فروردین ماه سال جاری، عوامل انتظامی بلافاصله ضمن انجام بررسی های میدانی، تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: به دلیل حساسیت موضوع، تیم های ویژه تخصصی کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات انتظامی کشور و استان گلستان رسیدگی به این پرونده را عهده دار شده و به صورت شبانه روزی شناسایی و دستگیری عوامل این جنایت را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار قنبری ادامه داد: علیرغم پیچیدگی های حادثه، در نتیجه اقدام هماهنگ اطلاعاتی و عملیاتی پلیس که حاکی از اشراف اطلاعاتی کامل انتظامی است، عوامل این جنایت روز دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه شناسایی و دستگیرشده و از آنان سلاح به کار رفته در قتل کشف شد.

وی با اعلام این که ضارب علت قتل را خصومت شخصی عنوان کرده است، اظهار داشت: تحقیقات از متهمان پرونده در جریان بوده و اطلاعات تکمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل اصلی قتل دو طلبه اهل سنت در گنبدکاووس

دستگیری عامل اصلی قتل دو طلبه اهل سنت در گنبدکاووس