مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 07:322022-04-26اقتصادي

تعهد 28 هزار نفر اشتغال در سیستان و بلوچستان برای سال جاری


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با اشاره به 28 هزار نفر تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان در سالجاری گفت: این مهم با همیاری و همکاری همه دستگاه ها و نهادها در استان محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ حامد آرامش در تشریح برنامه های گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهارداشت: در سال گذشته 300 ویژه برنامه گرامیداشت هفته کار و کارگر در سیستان و بلوچستان برگزار شد که امسال به 550 برنامه افزایش یافته است.

وی بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدای قشر کارگر، تکریم بازنشستگان، برگزاری سی و سومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحد های کار نمونه استان از جمله این برنامه ها است.

آرامش گفت: در سال 1400 شرکت سیمان خاش موفق شد که در سطح کشور بعنوان واحد کار نمونه در بخش صنعت معرفی شود و در این ایام از مدیرعامل این شرکت توسط رییس جمهور تقدیر می شود.

وی در ادامه به تشریح عملکرد سال 1400 اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان پرداخت و اظهار داشت: سال گذشته در مجموع به 2 هزار و 803 دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان رسیدگی شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، کاهش  9 درصدی را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد 28 هزار نفر اشتغال در سیستان و بلوچستان برای سال جاری

تعهد 28 هزار نفر اشتغال در سیستان و بلوچستان برای سال جاری