مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 07:272022-04-26اقتصادي

318 تن میوه تنظیم بازار نوروز در خراسان جنوبی فروش نرفت


بیرجند _ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از فروش نرفتن 318 تن میوه تن میوه تنظیم بازار نوروزی در استان خبر داد.

- ، عباس جرجانی جرجانی در کار گروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: با وجود قولی که فرمانداری داده است به کمبود خودرو برای همکاری نیروهای بسیج در بازرسی ها مواجه هستیم و کار گروه آرد و نان هم باید برای تصمیم گیری در باره قیمت نان تشکیل جلسه دهد.

به گفته وی در جلسات گذشته این کار گروه تصمیم گرفته شده که پس از کسر 20 درصد، 80 درصد دیگر دام مازاد با همکاری دامپزشکی به استان های دیگر صادر شود.

وی با اشاره به این که 318 تن از میوه تنظیم بازار عید نوروز به فروش نرسیده است، اضافه کرد: از ابتدای مرداد ماه سال گذشته همه وظایف مربوط به نظارت و تأمین کالاهای خوراکی و صنایع تبدیلی به سازمان جهاد کشاورزی واگذار شده است با این وجود تا زمان ایجاد زیر ساخت های لازم همکاری لازم را انجام خواهیم داد.

جرجانی تصریح کرد: با توجه به نیازی که واحدهای تولیدی خراسان جنوبی به شکر برای تولیدات خود دارند باید ماهانه شکر مورد نیاز آنها برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات بعدی توسط جهاد کشاورزی از خارج استان تأمین شود تا از ایجاد بحران در این واحدهای صنعتی جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

318 تن میوه تنظیم بازار نوروز در خراسان جنوبی فروش نرفت

318 تن میوه تنظیم بازار نوروز در خراسان جنوبی فروش نرفت