مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 23:372022-04-25ورزشي

بن بست در بازی های تدارکاتی تیم ملی قبل از جام جهانی


در خشکسالی بازی های دوستانه، برخی دلال ها در تلاش هستند فدراسیون فوتبال را به سمتی سوق بدهند که وارد قراردادهایی شود که می تواند برای این فدراسیون تبعات داشته باشد - صحبت از تلاش ها برای برگزاری دیدار دوستانه با آرژانتین یا برزیل به میان آمد و گویا واسطه های مختلفی پیشنهادهایی را به فدراسیون ارائه کرده بودند، اما از آنجایی که واسطه هایی که با فدراسیون فوتبال ما در تماس بودند، از شرکت تصمیم گیرنده اصلی (Pitch International) نبودند، هیچ کدام از این پیشنهادها محقق نشد.

هماهنگی بازی های آرژانتین و برزیل خارج از قاره آمریکای جنوبی به عهده شرکت بریتانیایی PITCH International است و این شرکت برای برگزاری بازی های دوستانه این دو تیم در خرداد ماه، مذاکرات خود را پیش برد.

از همین رو، حتی بازی رسمی و معوقه دو تیم از انتخابی جام جهانی به برنامه ریزی این شرکت مرتبط بود که در نهایت راهی استرالیا شد.

آنطور که به نظر می رسد، دو تیم پس از انجام مسابقه رسمی خود نیز به مصاف کره جنوبی و ژاپن خواهند رفت.

تیم های اروپایی در هر دو پنجره فیفادی پیش از جام جهانی 2022، در لیگ ملت ها که از سوی یوفا برنامه ریزی شده شرکت خواهند کرد.

جز مصاف آرژانتین و ایتالیا به عنوان قهرمانان دو کنفدراسیون کنمبول و یوفا که دیداری توافقی میان دو کنفدراسیون است، برگزاری دیدار دوستانه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن بست در بازی های تدارکاتی تیم ملی قبل از جام جهانی

بن بست در بازی های تدارکاتی تیم ملی قبل از جام جهانی