مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 18:172022-04-25ورزشي

برخی از روسای هیات های ورزشی فارس سیاسی انتخاب شدند


نماینده شیراز و زرقان در مجاس شورای اسلامی گفت:ورزش زمانی به خطر می افتد که در اختیار سیاست قرار بگیرد و متاسفانه برخی از هیأت های ورزشی فارس سیاسی انتخاب شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا پاک فطرت در جلسه شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان فارس نسبت به اهمیت افزایش سرانه ورزشی این استان در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم و همچنین اهمیت توجه به ورزش بانوان و پرهیز از سیاسی کاری در برخی از هیئت های ورزشی تاکید کرد.

وی با تاکید بر اهمیت سلامت و شادابی مردم در عرصه های مختلف ورزشی، مطرح کرد: ورزش می تواند از نظر روحی و همچنین جسمی باعث افزایش سلامت شهروندان مؤثر باشد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بایستی در رابطه با ورزش بانوان سرمایه گذاری کرد، افزود: بانوان در زمینه ورزش محروم هستند که عمده مشکلات آن ها نیز کمبود قابل توجه سرانه ورزشی و برخی از محدودیت ها است.

پاک فطرت همگانی کردن ورزش را در رشته های مختلف در میان اقشار مختلف جامعه را حائز اهمیت دانست و گفت: سرانه درمان و میزان مصرف دارو در کشور ما از بسیاری از کشورهای جهان حتی کشورهای همسایه بالاتر است که ایجاد شرایط ورزش کردن در بین کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و به ویژه سالمندان می تواند در کاهش بیماری های گوناگون مؤثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از روسای هیات های ورزشی فارس سیاسی انتخاب شدند

برخی از روسای هیات های ورزشی فارس سیاسی انتخاب شدند