مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 18:122022-04-25سياسي

کمک 7 میلیاردی خیر ابهری برای آزادی زندانیان


حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رییس کل دادگستری استان زنجان در مورد آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و با بیان اینکه جمع آوری کمک های مردمی در قالب جشن گلریزان در استان که بصورت مجازی و هم حضوری در ستاد دیه سراسر استان برگزار می شود، اظهار داشت: احمد کتابیان خیر ابهری که در سنوات گذشته به ستاد دیه زمین اهداء کرده بود در اقدام خداپسندانه یک قطعه زمین به ارزش 700 میلیون تومان به جشن گلریزان اهداء کرد.

رییس کل دادگستری استان زنجان با وساطت و میانجیگری  شورای حل اختلاف شهرستان زنجان و اعضای ستاد صبر استان در یک پرونده مالی گفت: در این پرونده شاکی با بخشش مبلغ 230 میلیون تومان به پویش من به حرمت حضرت علی(ع) می بخشم پیوست و موجب آزادی یک زندانی شد.

رییس کل دادگستری استان  زنجان ادامه داد: ماه رمضان ماه رحمت و مغفرت و فرصتی برای گذشت است و ماهی است که اعمال انسان مورد لطف مضاعف خداوند قرار میگیرد.

  وی افزود: اشاعه فرهنگ صلح و سازش و گذشت یکی از اصول بنیادین در فرهنگ اسلامی است و دستگاه قضایی استان با بهره گیری از ظرفیت شورای حل اختلاف و ستاد صبر در گسترش این فرهنگ در سطح جامعه تمام تلاش خود را انجام می دهد.

رییس ستاد دیه استان زنجان نیز در این باره به خبرنگار فارس گفت: هدف ستاد دیه در حوزه آزادی زندانیان و کمک به محکومان قطعی در جرائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 7 میلیاردی خیر ابهری برای آزادی زندانیان

کمک 7 میلیاردی خیر ابهری برای آزادی زندانیان