مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-04-25اقتصادي

18 واحد راکد در کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید بازمی گردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از شرکت بهنوش اظهار کرد: یکی از برنامه هایی که برای اقتصاد استان داریم بازگشت واحدهای راکد و یا افزایش ظرفیت واحدهای موجود است .

وی از هدف گذاری برای بازگشت 18 واحد راکد به چرخه تولید در سال جاری خبر داد و گفت: کارگروه ستاد  احیاء واحدهای راکد در استان تشکیل شده و در هفته مشکل دو واحد تولیدی راکد بررسی می شود تا این واحدها هر چه سریع تر فعال و به چرخه تولید بازگردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آخرین وضعیت کارخانه دوغ آبعلی عنوان کرد: این واحد سال گذشته فعال و به چرخه تولید بازگشت و قرار است محصولات خود را با برند بهنوش که شناخته شده و بازاریابی خوبی دارد به بازار عرضه کند.

عسکری از همکاری آب منطقه ای و سازمان صمت برای رفع مشکل این واحد تولیدی خبر داد و افزود: قرار شد سازمان صمت مجوز بهنوش این واحد را صادر کند، ضمن اینکه با حضور مدیرعامل آب منطقه ای، بدهی آب این واحد تعیین تکلیف شد.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد کشور و استان نیازمند تقویت و رونق است، خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی در دو شیفت افزایش ظرفیت خواهد داشت تا اشتغال و درآمدزایی در این واحد تولید کننده دوغ افزایش ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 واحد راکد در کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید بازمی گردند

18 واحد راکد در کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید بازمی گردند