مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 11:022022-04-25فرهنگي

«گاهی به تو فکر می کنم» رونمایی می شود/ دو کتاب حوزه نوجوان در دست چاپ است


مسوول واحد آفرینش های هنری حوزه هنری همدان گفت: «گاهی به تو فکر می کنم» مجموعه رباعی استان همدان و مربوط به شاعران متولد 57 به بعد، به زودی رونمایی می شود.

- مریم زندی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: گاهی به تو فکر می کنم مجموعه رباعی استان همدان مربوط به شاعران متولد 57 به بعد است که توسط حجت یحیوی جمع آوری شده و به زودی رونمایی می شود.

وی ادامه داد: در سال جاری فعلا کتاب چاپ شده در حوزه کودک و نوجوان نداریم اما دو کتاب موسیقی دیوارها مجموعه داستان نوجوان و کاشکی اجازه داشتم مجموعه شعری است که در دست چاپ است.

مسئول واحد آفرینش های هنری حوزه هنری همدان با بیان اینکه در حوزه چاپ گاهی به صورت سفارشی کتابی به نویسنده پیشنهاد می شود ادامه داد: این موضوع همیشه به این منوال نیست و گاهی خود هنرمندان کاری را ارائه می کنند که پس از کارشناسی منتشر می شود.

وی عنوان کرد: همدان در حوزه نویسندگی کودک و نوجوان نویسندگان برجسته ای دارد که با انتشارات های مطرحی کار می کنند و سالانه کتاب های شاخص و اثرگذاری را از خود منتشر می کنند.

زندی در خصوص علاقمندی نوجوانان به کارهای ترجمه ای یادآور شد: وقتی کیفیت کار نویسندگان برای نوجوانان بالا باشد، دیگر به سمت کارهای ترجمه نمی روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گاهی به تو فکر می کنم» رونمایی می شود/ دو کتاب حوزه نوجوان در دست چاپ است

«گاهی به تو فکر می کنم» رونمایی می شود/ دو کتاب حوزه نوجوان در دست چاپ است