مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 10:522022-04-25اقتصادي

14 شهرک صنعتی لرستان گازرسانی شد/ ایجاد زیرساخت ها تا خرداد 1401


مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: تا پایان خردادماه سال جاری همه 19 شهرک صنعتی استان از زیرساخت گازرسانی بهره مند خواهند شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کرم گودرزی امروز دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه گازرسانی به یک شهرک صنعتی در شهرستان دلفان افزود: در حال حاضر از مجموع 19 شهرک صنعتی استان 14 شهرک از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: عملیات اجرای خطوط تغذیه و نصب تجهیزات شهرک صنعتی اشترینان بروجرد، زانوگه کوهدشت و چمن سلطان الیگودرز به اتمام رسیده و آماده تزریق گاز هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان یادآور شد: عملیات اجرایی پروژه های شهرک صنعتی سراب غضنفر نورآباد و دورود 2 نیز در حال انجام است که پیش بینی می شود به حول و قوه الهی با برنامه ریزی انجام شده تا پایان خردادماه به اتمام برسد.

گودرزی ادامه داد: با توجه به اینکه گاز یکی از زیرساخت های مهم و حیاتی جذب سرمایه گذار در شهرک های صنعتی است که در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت به تولید، توجه به شرکت های دانش بنیان و تسهیل جهت ایجاد اشتغال در سال جاری ایجاد این زیر ساخت می تواند بهترین هدیه شرکت گاز در راستای اشتغالزایی و رونق استان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 شهرک صنعتی لرستان گازرسانی شد/ ایجاد زیرساخت ها تا خرداد 1401

14 شهرک صنعتی لرستان گازرسانی شد/ ایجاد زیرساخت ها تا خرداد 1401