مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-04-25اجتماعي

582 یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی در استان بوشهر برگزار شد


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تا کنون 582 یادواره شهدا دانش آموز و فرهنگی درمدارس سراسر استان بوشهر برگزار شده است.

- خبرنگار مهر ، علی موحدی صبح دوشنبه در کنگره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان گناوه اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری از ابتدای سال تحصیلی جاری و مهرماه 1400 تا کنون حدود 582 یادواره شهدا دانش آموز و فرهنگی در سراسر استان بوشهر برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: اولین کنگره فرهنگی و شهدای دانش آموز استان بوشهر در سوم خرداد برگزار خواهد شد و در همین راستا مقرر شده است که هر منطقه و شهرستان یک پیش کنگره برگزار کند که امروز نیز در گناوه در حال برگزاری است.

وی گفت: برگزاری این برنامه ها با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، مصونیت بخشی فکری و معنوی به دانش آموزان،، عطرآگین کردن فضای مدارس به نام و یاد شهدا و جهت دهی تربیتی به مدارس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حال برگزاری است.

وی گفت: امید است که برگزاری این کنگره های و برنامه ها ارزشمند به ارتقا جایگاه تربیتی دانش آموزان کمک مؤثری باشد و آنها را برای سال تحصیلی با نشاط و انجام کارهای تربیتی آینده آماده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

582 یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی در استان بوشهر برگزار شد

582 یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی در استان بوشهر برگزار شد