مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 09:422022-04-25اجتماعي

بیش از 3 هزار ایرانی در شب های قدر به عتبات مشرف شدند


معاون عتبات سازمان حج و زیارت از تشرف سه هزار و 200 ایرانی به عتبات هم زمان با شب های قدر خبر داد و گفت: بیشتر متقاضیان بسته زیارتی یک هفته ای به عراق را انتخاب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، هر ساله جمعی از ایرانیان برای شرکت در مراسم شب های قدر به اعتاب مقدسه عراق مشرف می شوند که در 2 سال گذشته با شیوع کرونا و بسته شدن مسیر زیارت، هیچ زائری در این ایام به عراق اعزام نشد.

 با لغو ویزای عراق برای سفرهای هوایی و برقراری اعزام ها از آذرماه، سازمان حج و زیارت از مشتاقان زیارت عتبات ثبت نام کرده و زائران امکان تشرف به عراق را همراه با کاروان های زیر نظر سازمان حج و زیارت دارند؛ به طوری که در نوروز امسال حدود 15 هزار ایرانی به عتبات مشرف شدند.

   صحبت الله رحمانی، معاون عتبات سازمان حج و زیارت در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به افزایش استقبال از سفرهای زیارتی عتبات از نیمه دوم ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: بسیاری از مشتاقان سفر عتبات رمضانیه، نیمه دوم ماه مبارک به عراق مشرف می شوند که البته بیشتر این سفرها با توجه به اهمیت زیارت امام حسین علیه السلام در شب های قدر، در این ایام صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 3 هزار ایرانی در شب های قدر به عتبات مشرف شدند

بیش از 3 هزار ایرانی در شب های قدر به عتبات مشرف شدند