مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 09:222022-04-25ورزشي

محمدرضا اسلامی: پرونده فینال لیگ بسکتبال با سه بازی بسته نمی شود


مربی بسکتبال کشورمان با تاکید بر ویژگی های دو تیم فینالیست لیگ برتر و برتری هایی که هر یک از آنها دارند، گفت: اطمینان دارم که پرونده این مرحله از مسابقات با سه بازی بسته نخواهد شد.

- محمدرضا اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه مرحله فینال رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از شامگاه دوشنبه با دیدار اول دو تیم ذوب آهن اصفهان و شهرداری گرگان آغاز می شود، گفت: فینال این دوره با حضور دو تیم از ریشه دارترین تیم های باشگاهی بسکتبال برگزار می شود.

این تیم ها برای حضور در جایگاهی که امروز در آن قرار دارند برنامه ریزی قوی داشتند و بابت آن سرمایه گذاری لازم را داشته و بازیکنان موردنظرشان هم را جذب کردند.

وی به وضعیت تیم ذوب آهن اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: این تیم 80 - 70 درصد شاکله خود را برای لیگ امسال حفظ کرد و همین مسئله در کنار ثبات کادر فنی به اجرای برنامه های موردنظر اصفهانی ها کمک کرد.

ذوب آهن که بازیکنان واقعا توانمندی در ترکیب خود دارد امسال روی برنامه توسعه محوری در دفاع و حمله متمرکز بود ضمن اینکه این تیم یکی از همگون ترین تیم های لیگ برتر به حساب می آید.

این مربی که در جریان رقابت های لیگ برتر امسال هدایت تیم مس کرمان را بر عهده داشت، اشاره ای به نیمکت تیم ذوب آهن داشت و خاطرنشان کرد: بازیکنان نیمکت تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدرضا اسلامی: پرونده فینال لیگ بسکتبال با سه بازی بسته نمی شود

محمدرضا اسلامی: پرونده فینال لیگ بسکتبال با سه بازی بسته نمی شود