مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 19:572022-04-24سياسي

مطالبه گری در خوزستان به صورت ضعیف انجام می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مطالبه گری در خوزستان به ویژه در اهواز ضعیف انجام می شود و مطالبه به مرور و مداوم شکل نمی گیرد.

- ، حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده عصر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، خوزستان را بهشت مسئولان عنوان و اظهار کرد: زمانی که مسئولیتی در این استان به کسی محول شود تا زمان خطا در کار هیچکس مطالبه ای نمی کند.

وی با اشاره به اینکه مطالبه گری در خوزستان ضعیف انجام می شود و مطالبه به مرور و مداوم شکل نمی گیرد، ادامه داد: مطالبه باید به حق باشد و هرکسی در خوزستان به اندازه توان و مسئولیتی که دارد باید پاسخگوی مردم باشد و نباید از پاسخگویی و مطالبه گری ناراحت شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره وجود مشکلاتی چون ریزگردها در استان بیان کرد: چرخه حیات در خوزستان دچار آسیب شده و این امر باعث می شود تا ذهن یک خوزستانی نیز ذهن آرامی نباشد.

حجت الاسلام نبی زاده افزود: فعالان فرهنگی و کنشگران فرهنگی در خوزستان احتیاج به ارتقای سطح دارند چون حال فرهنگی خوزستان تابع اتفاقات مختلفی است و مسئله فرهنگی در استان با مسئله های دیگر پیچیده شده که بخشی از آن واقعی و بخش دیگر آن احساس است؛ مثلاً در حوزه تبعیض بخشی از آن تبعیض و بخش دیگر آن احساس تبعیض است که گاهی آن احساس تبعیض، جامعه را رنج می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری در خوزستان به صورت ضعیف انجام می شود

مطالبه گری در خوزستان به صورت ضعیف انجام می شود