مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 19:122022-04-24سياسي

مقدراتی که در شب 23 رمضان امضا می شود


همزمان با سراسر کشور در شب بیست و سوم ماه رمضان کرمانشاه نیز شاهد شب زنده دارانی است که چشم امیدشان به امضای مقدراتی است که در شب 19 رمضان تعیین، - خبرنگار مهر شب قدر شبی بسیار بافضیلت بوده که یکی از شب های نیمه دوم ماه رمضان است که بر اساس روایات به احتمال زیادتر شب بیست و سوم ماه رمضان است و توصیه بسیار شده از این فرصت های به دست آمده باید بیشترین بهره را برد و امام صادق علیه السلام فرمود: قلب ماه رمضان شب قدر است .

شکی نیست که لیله القدر یکی از شب های رمضان است و ائمه (ع) اصرار بسیاری داشته اند که شیعیان چند شب را به عبادت و شب زنده داری مشغول باشند تا آن شب را درک کنند که بنابراین اختلاف تقویم موجب نمی شود که چند شب قدر داشته باشیم و روایت شده که مقدرات در شب نوزدهم تعیین، در شب بیست و یکم تأیید و در شب بیست و سوم ماه رمضان امضا می شود .

اصل شب قدر از ابتدای آفرینش جهان هستی وجود داشته ولی فضائل بسیار بالایی به طور ویژه در این شب برای امت اسلام قرار داده شده که در امت های پیشین سابقه نداشته است.

شب قدر شب نور و رحمت شب نزول قرآن و مطلع خیرات و سعادت و هنگام نزول برکات و سرآغاز زندگی نوین بشر و مبدأ تحول و تاریخ کمال واقعی انسان هاست، شبی که اگر نبود و نمی آمد شب تیره بختی انسان به پایان نمی رسید و بامداد نیک بختی او طلوع نمی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدراتی که در شب 23 رمضان امضا می شود

مقدراتی که در شب 23 رمضان امضا می شود