مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 19:072022-04-24ورزشي

رییس هیأت پزشکی ورزشی اصفهان با قرعه کشی انتخاب شد


مجمع انتخاباتی هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، انتخابات هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان عصر امروز با حضور رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

غلامرضا بارانی، علی رفیعی، کریم سهرابی، محمد سالکی و مصطفی میرقادری کاندید های ریاست هیأت پزشکی ورزشی بودند که رفیعی در مجمع حضور پیدا نکرد و به منزله انصراف تلقی شد.

سپس کاندید به اعلام برنامه های خود پرداختند و سپس رأی گیری انجام شد که در پایان دور اول بارانی 8 رأی، سهرابی 7 رأی، میرقادری 4 رأی و سالکی یک رأی کسب کردند و رأی گیری به دور دوم کشیده شد.

در دور دوم رأ ی گیری بین غلامرضا بارانی و کریم سهرابی انجام شد که در این دور هرکدام 10 رأی کسب کردند و انتخابات به دور سوم کشیده شد؛ در دور سوم نیز هرکدام از این 2 کاندید 10 رأی به دست آوردند.

در نهایت با نظر رییس مجمع قرعه کشی بین 2 کاندید انجام شود و به این ترتیب غلامرضا بارانی طبق قرعه کشی به عنوان رییس هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان انتخاب شد.

سپس رأی گیری اعضای هیأت رییسه انجام شد که زینب کریمی به عنوان نائب رییس بانوان، میلاد شریف منش به عنوان خزانه دار، زینب ملکی به عنوان خبره ورزشی، محکد سالکی به عنوان هیأت رییسه آقا و نینا حاذق به عنوان هیأت رییسه خانم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیأت پزشکی ورزشی اصفهان با قرعه کشی انتخاب شد

رییس هیأت پزشکی ورزشی اصفهان با قرعه کشی انتخاب شد