مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 18:022022-04-24سياسي

رییس ستاد کل نیروهای مسلح: علل و عوامل حوادث تروریستی اخیر افغانستان کشف شود


شهادت مظلومانه تعدادی از دانش آموزان افغانستانی در مرکز آموزشی ممتاز و دبیرستان عبدالرحیم شهید شهر کابل را به ملت شریف و مسلمان افغانستان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند کریم و نعیم برای مجروحان حادثه طلب سلامتی و شفای عاجل دارم .

- شهادت مظلومانه تعدادی از دانش آموزان افغانستانی در مرکز آموزشی ممتاز و دبیرستان عبدالرحیم شهید شهر کابل را به ملت شریف و مسلمان افغانستان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند کریم و نعیم برای مجروحان حادثه طلب سلامتی و شفای عاجل دارم .

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی حوادث تروریستی اخبر در افغانستان را محکوم و عوامل آن را تروریسم تکفیری و مزدوران اجیر شده رژیم تروریستی و امریکا و سرویس های امنیتی وابسته به نظام سلطه و صهیونیزم جهانی معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام سرلشکر پاسدار محمد باقری به این شرح است: تکرار حوادث تروریستی خونین توسط تروریسم تکفیری و مزدوران اجیر شده رژیم تروریستی و جنایتکار امریکا و سرویس های امنیتی وابسته به نظام سلطه و صهیونیزم جهانی در کشور برادر و دوست افغانستان که هر روز منجر به شهادت و مجروحیت شمار زیادی از مردم مظلوم و بی دفاع این کشور بویژه زنان و کودکان می شود، نیازمند اتخاذ تدابیر عاجل و تمهیدات مناسب ،جدی و عملی حاکمیت برای بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد کل نیروهای مسلح: علل و عوامل حوادث تروریستی اخیر افغانستان کشف شود

رییس ستاد کل نیروهای مسلح: علل و عوامل حوادث تروریستی اخیر افغانستان کشف شود