مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 18:022022-04-24اقتصادي

تقابل میراث فرهنگی و شهرداری طرح سلطانیه را تحت الشعاع قرارندهد


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تقابل میراث فرهنگی و شهرداری، طرح ویژه سلطانیه را تحت الشعاع قرار ندهد و عرصه و حرایم میراث فرهنگی با همان ضوابط قبل حفظ خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود بیات منش بعد از ظهر یکشنبه در جلسه کار گروه توسعه زیر بنایی در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه با بیان اینکه تقابل میراث فرهنگی و شهرداری، طرح ویژه سلطانیه را تحت الشعاع قرار ندهند، گفت: عرصه و حرایم میراث فرهنگی با همان ضوابط قبل حفظ خواهد شد.

وی اظهار کرد: مردم دیدگاه شان بر این است که عرصه و حرایم مانع توسعه و رشد شهرستان سلطانیه شده است و در این میان جایی یا شهری اگر نیاز به توسعه دارد باید در الحاق محدوده ها، لگه گذاری ها و توسعه ها دیده خواهد شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: طی سالهای گذشته شهردار سلطانیه عنوان می کرد که من شهردار 4 درصد از شهر هستم و شهردار 96 درصد شهر میراث فرهنگی است و با این ادبیات صحبت کردن، یک فرافکنی است و اینکه مشکلات داخلی مجموعه خود را به گردن دستگاه های دیگر بیندازیم و این در افکار عمومی مردم احساس دیگری ایجاد می کند.

بیات منش با بیان اینکه مبنای توسعه زمین است، تاکید کرد: در این طرح زمین مورد نیاز برای توسعه را در اختیار مردم سلطانیه قرار خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقابل میراث فرهنگی و شهرداری طرح سلطانیه را تحت الشعاع قرارندهد

تقابل میراث فرهنگی و شهرداری طرح سلطانیه را تحت الشعاع قرارندهد