مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 15:272022-04-24سياسي

امسال باید 10 هزار حامی در ملایر جذب شود


مدیر کمیته امداد امام خمینی در ملایر با بیان اینکه طبق برنامه تا پایان امسال باید جذب حامیان به بیش از 10 هزار نفر برسد گفت: 300 حامی در ماه رمضان جذب شده که تا پایان ماه رمضان قطعا این تعداد افزایش خواهد یافت.

- علی خراسانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه طرح ایتام اکرام از 15 تا 21 ماه رمضان اجرا می شود اظهار کرد: در حال حاضر 2 هزار و 680 کودک یتیم و طرح محسنین زیر پوشش کمیته امداد هستند که 8 هزار و 950 حامی از این کودکان حمایت می کنند.

وی با بیان اینکه شهرستان ملایر از نظر جذب حامیان سرآمد استان بوده و رتبه برتر را دارد گفت: ملایر طی چند سال گذشته جزو سه رتبه برتر در زمینه جذب حامی بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی در ملایر با بیان اینکه حامیانی هستند که نام و نشان خود را فقط خدا می داند و هرگز نمی خواهند نامشان آورده شود افزود: بارها نیز رسانه ها و حتی خود مسئولان و خانواده های ایتام درخواست داشتند با این حامیان آشنا شوند اما آنها از این امر امتناع کرده و می خواهند در گمنامی بمانند.

وی برنامه امسال کمیته امداد در ماه رمضان را جذب یک هزار حامی دانست و تصریح کرد: طبق برنامه تا پایان امسال باید جذب حامیان به بیش از 10 هزار نفر برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال باید 10 هزار حامی در ملایر جذب شود

امسال باید 10 هزار حامی در ملایر جذب شود