مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-04-24بين الملل

همکاری های اقتصادی و سرمایه گذاری محور دیدار مقامات ازبکستان و ژاپن


معاون نخست وزیر ازبکستان و وزیر امور خارجه ژاپن در دیداری در شهر «توکیو» تشدید و گسترش همکاری های دو کشور در زمینه های سیاسی، اقتصادی و بازرگانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، سردار عمرزاق اف معاون نخست وزیر، وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان و یوشیماسا هایاشی وزیر امور خارجه  ژاپن در دیداری در شهر توکیو تشدید و گسترش همکاری های دو کشور در زمینه های سیاسی، اقتصادی و بازرگانی، سرمایه گذاری و فرهنگی و همچنین چگونگی اجرای ابتکارات مشترک در چارچوب همکاری های دوجانبه و چندجانبه را بررسی کردند.

در این دیدار تاکید شد در سال های اخیر روابط متقابل بین دو کشور به یک مرحله جدیدی وارد شده است که با توجه به سطح بالایی اعتماد و حسن تفاهم، امکان راه اندازی سازوکارهای جدید همکاری های ازبکستان و ژاپن و برقراری روابط نزدیک در ابعاد جدید را فراهم شده است.

طرفین آمادگی خود را برای توسعه گفت و گوهای سازنده در زمینه های سیاسی، سرمایه گذاری، تجارت، مالی، صنعت، بهداشت، آموزش و نوآوری اعلام کردند.

همچنین تاکید شد که در هشتمین نشست وزرای امور خارجه دیالوگ آسیای مرکزی و ژاپن شرکت کنندگان پیشنهاداتی را مبنی بر گسترش بیش از پیش همکاری های متقابل و تکمیل دستور کار تعامل با طرح های جدید دوجانبه و چندجانبه منطقه ای مطرح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های اقتصادی و سرمایه گذاری محور دیدار مقامات ازبکستان و ژاپن

همکاری های اقتصادی و سرمایه گذاری محور دیدار مقامات ازبکستان و ژاپن