مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 12:022022-04-24اقتصادي

370 تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در سیستان و بلوچستان معدوم شد


مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: طی این بازدیدها حدود 370 تن فرآورده خام دامی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و شرایط نامناسب ضبط شد و افراد متخلف طبق قانون به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

- مهدی حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: نزدیک به 50 روز از آغاز طرح ملی تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان می گذرد که در این مدت حدود 10 هزار مورد بازدید نظارتی از مراکز تهیه، توزیع و نگهداری فرآورده های خام دامی توسط اکیپ های دامپزشکی در استان انجام شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان افزود: طی این بازدیدها حدود 370 تن فرآورده خام دامی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و شرایط نامناسب ضبط شد و افراد متخلف طبق قانون به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

وی ادامه داد: تعداد 74 پرونده قضایی تشکیل و حدود 18 تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی که عدم سلامت آن محرز شده معدوم و از چرخه مصرف حذف شد.

این مسؤول گفت: طرح مذکور تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و روند تهیه، توزیع و نگهداری فرآورده های خام دامی به صورت کامل تحت نظارت و بازرسی دامپزشکی قرار دارد و شهروندان میتوانند با تهیه فرآورده های مورد نیاز خود از مراکز تحت نظارت دامپزشکی، از سلامت و حلال بودن آن اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

370 تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در سیستان و بلوچستان معدوم شد

370 تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در سیستان و بلوچستان معدوم شد