مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 06:072022-04-24سياسي

مناجات «بی انتها» با خدا/ کنج خلوتی که در حرم امام رضا(ع) برپا شد


تهیه کننده «بی انتها» درباره ویژگی های این برنامه و طراحی آیتم های مختلف آن که برای طیف های مختلف تدارک دیده شد سخن گفت.

- تهیه کننده بی انتها درباره ویژگی های این برنامه و طراحی آیتم های مختلف آن که برای طیف های مختلف تدارک دیده شد سخن گفت.

محمدامین پرواس تهیه کننده ویژه برنامه افطار شبکه نسیم با نام بی انتها درباره ویژگی های این برنامه از ابتدای ساخت آن به خبرنگار مهر بیان کرد: ایده این برنامه به چهار سال پیش برمیگردد زمانی که محتوا و فرم برنامه های تلویزیون در آستانه سحر ماه مبارک را می دیدیم و حس کردیم که این برنامه ای می تواند تولید و به حرف دل مردم نزدیک شود.

وی ادامه داد: ما فکر کردیم این مدل حرف زدن در برنامه های افطار و سحر در شبکه های سیما می تواند متنوع تر شود و ما هم به سمتی رفتیم تا مطابق با ماموریت شبکه نسیم کار متفاوتی رقم بزنیم.

همین دغدغه تلنگری شد تا به مناجات هایی با مدلی خاص فکر کنیم.

محتوا همان محتوا معمول بود اما با ظرافت در فرم و این کار رو در سال 97 در اولین فصل از این بااستاد سیدمهدی شجاعی کلید زدیم.

پرواس درباره محتواهای این برنامه عنوان کرد: محتوا همان دعا و مناجات ابوحمزه یا جوشن کبیر یا… است که حالا به شیوه ای دیگر روایت می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناجات «بی انتها» با خدا/ کنج خلوتی که در حرم امام رضا(ع) برپا شد

مناجات «بی انتها» با خدا/ کنج خلوتی که در حرم امام رضا(ع) برپا شد