مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 17:572022-04-23سياسي

حقایق کم تر شنیده شده از زندگی رهبر انقلاب در تلویزیون


مستند «ضیاءالدین» که حقایق کم تر شنیده شده از زندگی رهبر انقلاب، از دوران کودکی تا جوانی شان را روایت می کند، امروز (سوم اردیبهشت ماه) از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، محمدرضا دهستانی کارگردان مستند ضیاءُالدَین درباره داستان این مستند گفت: ضیاءالدین مستندی است که حقایق کم تر شنیده شده از زندگی رهبر انقلاب، از دوران کودکی تا جوانی شان را روایت می کند؛ این مستند علاقه و بهره مندی رهبر انقلاب نسبت به تفسیر، تبیین و قرائت قرآن کریم از کودکی تا زمان انقلاب و تمام مراحل زندگی شان را بازگو می کند، ضیاءالدین همچنین نقش ایشان در ترویج قرآن کریم در این دوران را به تصویر می کشد.

او درباره ایده ساخت این مستند بیان کرد: روزی به طور اتفاقی ویدیویی مربوط به حدود 20 سال پیش را دیدم که رهبر انقلاب در جمع قاریان مصری، به زبان عربی از علاقه شان به یک قاری مصری در دوران جوانی شان می گوید؛ با دیدن این ویدیو، ایده اولیه ساخت مستند ضیاءالدین در ذهنم جرقه خورد و در ادامه به تحقیق و پژوهش در این باره پرداختم.

کارگردان سید جواد درباره مدت زمان پژوهش تا فیلمبرداری پروژه خاطرنشان کرد: تحقیق و پژوهش این کار حدودا 2 ماه به طول انجامید؛ نزدیک به 20 جلد کتاب را در این زمینه تورق کردم تا به یک خط داستانی و سیر روای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقایق کم تر شنیده شده از زندگی رهبر انقلاب در تلویزیون

حقایق کم تر شنیده شده از زندگی رهبر انقلاب در تلویزیون