مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-04-23بين الملل

طالبان: عاملان حملات تروریستی افغانستان فتنه گران هستند


سخنگوی طالبان عاملان حملات تروریستی اخیر در افغانستان را کار فتنه گران خواند و تاکید کرد که حکومت سرپرست این کشور در صدد خنثی کردن این توطئه ها می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان امروز (شنبه، 3 اردیبهشت)  گفت، که طالبان بصورت جدی در تلاش برای دستگیری توطئه گران شرور علیه مردم افغانستان است تا آنان را به شدت مجازات کند.

وی بمب گذاری های اخیر که کودکان، زنان و مردم بی گناه در کابل، بلخ، قندوز و دیگر نقاط افغانستان را هدف قرار داد، به شدت محکوم کرد و آن را کار دشمنان مردم افغانستان خواند.

وی افزود: عاملان حملات  تروریستی فتنه گران وعوامل شرور هستند که هیچ تعلقی به مردم مسلمان افغانستان ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در بمب گذاری های اخیر در مدرسه عبدالرحیم شهید ولایت کابل، مسجد سه دکان در بلخ، مسجد مولوی سکندر در قندوز و انفجارهای دیگر در افغانستان صدها تن شهید و زخمی شدند.

پیش از این نیز سخنگوی طالبان، به دنبال حملات تروریستی در مسجد شیعیان مزارشریف که منجر به شهادت و زخمی شدن بیش از 50 تن شد، اعلام کرد عاملان این جنایت شناسایی خواهند شد.

ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان در پیامی با محکومیت انفجارهای امروز کابل، بلخ و قندز که علیه مردم غیرنظامی صورت گرفت، این جنایات را کار حلقه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان: عاملان حملات تروریستی افغانستان فتنه گران هستند

طالبان: عاملان حملات تروریستی افغانستان فتنه گران هستند