مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-04-23ورزشي

اعضای تیم ملی فوتبال افغانستان از مصاحبه با خبرنگاران منع شدند


سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان اعلام کرد تا پایان رقابت های انتخابی جام ملت های آسیا، خبرنگاران نمی توانند با او، کادر فنی و اعضای تیم ملی فوتبال این کشور مصاحبه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان روز شنبه، (3اردیبهشت) اعلام کرد علی رغم آنکه مردم افغانستان در صفحات اجتماعی تیم ملی فوتبال کشورشان را حمایت می کنند، اما اکثر رسانه ها به دنبال حاشیه سازی و تخریب این تیم هستند.

وی در صفحه شخصی نوشت با آنکه مردم افغانستان تیم ملی فوتبال کشورشان را در بدترین شرایط هم تنها نگذاشته اند، اما برخی خبرنگاران و رسانه ها از دانش خبرنگاری فقط تفرقه، حاشیه سازی و تضعیف آن را یاد گرفته و همواره منافع شخصی خود را بر منافع ملی ترجیح می دهند.

دستگیر با تاکید بر تلاش های تیم ملی فوتبال افغانستان برای صعود به جام ملت های آسیا از رسانه ها خواست به دنبال تخریب و ضعیف نشان دادن آن به مردم نباشند.

وی افزود: از همین حالا تا تاریخ 15 ژوئن و پایان رقابت های انتخابی جام ملت های آسیا، سرمربی، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان با هیچ خبرنگاری مصاحبه نخواهند کرد.

دستگیر به رسانه ها گفت که آنها اجازه حضور در کمپ تمرینی تیم ملی افغانستان در قطر و هند را نیز نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای تیم ملی فوتبال افغانستان از مصاحبه با خبرنگاران منع شدند

اعضای تیم ملی فوتبال افغانستان از مصاحبه با خبرنگاران منع شدند