مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 07:422022-04-23پزشكي

تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شب های قدر


مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خوزستان بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مراسم شب های قدر تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خوزستان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم شب های قدر، گفت: کلیه برگزار کنندگان و شرکت کنندگان مراسم شب های قدر باید حداقل دو دوز واکسن دریافت کرده باشند.

مهران معلم با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شب های قدر اظهار کرد: مراسم شب های قدر باید در مساجد و حسینیه هایی که شرایط لازم بهداشتی را داشته باشند برگزار شود و کلیه برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در مراسم نیز باید حداقل دو دوز واکسن دریافت کرده باشند.

وی با بیان اینکه باید از 20 درصد ظرفیت مسجد و یا حسینیه استفاده شود، افزود: رعایت تهویه مناسب (اگزوز فن سالم) و باز بودن درب و پنجره ها در محل برگزاری مراسم و سرویس های بهداشی الزامی است.

مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خوزستان با تاکید بر استفاده از ماسک توسط برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در مراسم گفت: در این اماکن تهیه و استفاده از مواد ضدعفونی کننده دست نیز الزامی است و باید نظافت، شست وشو و گندزدایی کلیه اماکن و نقاط مسجد و حسینیه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شب های قدر

تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شب های قدر