مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 17:472022-04-22بين الملل

اوباما: فضای مجازی کاربران را به سمت اشتباه سوق می دهد


رییس جمهور اسبق آمریکا گفته پلتفورم های مجازی به گونه ای طراحی شده اند که کاربران را در نهایت به سمت و سوی اشتباه سوق می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، باراک اوباما ، رییس جمهور سابق آمریکا با بیان اینکه فضای مجازی برای تضعیف دموکراسی ها ساخته شده گفته که لازم است پلتفورم های مجازی مسئولیت پذیر باشند و روی آنها نظارت صورت گیرد.

اوباما که در مراسمی با میزبانی مشترک مرکز سیاست های سایبری استنفورد و بنیاد اوباما سخنرانی می کرد گفت دنیا در یک مقطع خطرناک و پرتلاطم دیگر قرار گرفته است.

رییس جمهور سابق آمریکا در بخشی از سخنانش مدعی شد که مسکو در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا از پلتفورم های رسانه های اجتماعی مستقر در آمریکا برای دروغ رسانی و انتشار اطلاعات تحریف شده استفاده کرده است.

اوباما تصریح کرد: افرادی مانند [ولادیمیر] پوتین و استیون بانون (استراتژیست اسبق کاخ سفید) می فهمند باور داشتن مردم برای تضعیف نهادهای دموکراتیک لازم نیست.

فقط کافی است به اندازه کافی سئوال ایجاد کنید، به اندازه کافی لجن پراکنی کنید، به اندازه کافی توهم توطئه بکارید تا شهروندان دیگر نفهمند چه چیزی را باید باور کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوباما: فضای مجازی کاربران را به سمت اشتباه سوق می دهد

اوباما: فضای مجازی کاربران را به سمت اشتباه سوق می دهد