مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 15:322022-04-22سياسي

زمینه افراز املاک موقوفه در استان قزوین فراهم شده است


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با اجازه رییس سازمان اوقاف و امور خیریه زمینه افراز موقافات فراهم شده و در صورت توافق نمایندگان شهر و واقفین مشکلات وقف در استان رفع خواهد شد.

- فاطمه محمدبیگی ظهر جمعه در مصلی نماز جمعه شهر محمودآباد و در جمع مردم این شهر با بیان اینکه امیرالمومنین به عنوان اسوه شجاعت و مردانگی در همه زندگی خود الگویی کامل برای مردم بودند.

وی افزود: نحوه زیست و زمامداری امیرالمومنین باید برای مسؤلین الگو و برای مردم مستضعف مایه امید باشد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک اضافه کرد: تلاش کردیم خانواده محور قانون گذاری قرار بگیرد و در همین راستا قانون 73 ماده ای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تنظیم و مصوب شد.

وی با بیان اینکه سعی کردیم موانع فرزندآوری را برطرف کنیم، گفت: پرداخت تسهیلات فرزندآوری از جمله بندهای این قانون بود که روز گذشته آیین نامه آن نیز توسط بانک مرکزی ابلاغ شد تا هر خانواده برای تولد هر فرزند خود وام های طولانی مدتی را دریافت کنند.

محمدبیگی تصریح کرد: باید مادرانی که فرزند دوم به بعد خود را به دنیا می آورند خارج از سهمیه و با قیمت دولتی بتوانند یک خودرو خریداری کنند.

وی بیان کرد: در قانون حمایت از خانواده مادران شیرده با فرزندان زیر 2 سال که جزو سه دهک پایین جامعه هستند بسته های حمایتی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه افراز املاک موقوفه در استان قزوین فراهم شده است

زمینه افراز املاک موقوفه در استان قزوین فراهم شده است