مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 15:072022-04-22سياسي

نفاق غرب علیه کشور تمامی ندارد/سپاه بازوی معنوی ولایت


امام جمعه موقت اردبیل با اشاره به نفاق استکبار جهانی گفت: سپاه پاسداران به عنوان بازوی معنوی ولایت فقیه اصلی ترین دلیل واهمه دشمن از قدرت ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدعلی فروغی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل اظهار کرد: اصل در این عالم تقوای الهی است آنکه موجب نزول نصرت پروردگار عالم در زندگی فردی و اجتماعی است تقوای الهی می باشد.

وی با تاکید بر اینکه نباید در مسائل معنوی به مقدار کمی قانع باشیم تصریح کرد: اگر اشتهای معنوی نداشته باشیم مریض هستیم و باید در فکر درمان باشیم اشتهای معنوی انسان باید سیری ناپذیر باشد میدان معنویت میدان سرعت و سبقت است.

امام جمعه موقت اردبیل گفت: عالم تربیت خانه است و این دنیا آشپزخانه و اتاق خواب نیست خداوند قرآن را محل تربیت برای بشر قرار داده است باید به این مقام برسیم که مدال معنویت از خداوند بگیریم، خداوند انسان های متعالی را در برابر دیدگان انسان ها قرار می دهد تا برای انسان ها آیینه باشند.

فروغی بیان کرد: یک عده از انسان ها در عالم کنز انسانیت هستند و برای انسان بودن باید به آنها متصل بود امیرالمومنین (ع) از آن انسان ها است اما گاهی اوقات دنیا عقل بشر را می برد عقلی که فقط برای زندگی دنیوی و ابزار شناسی است عقل معصوم شناس محسوب نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفاق غرب علیه کشور تمامی ندارد/سپاه بازوی معنوی ولایت

نفاق غرب علیه کشور تمامی ندارد/سپاه بازوی معنوی ولایت