مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-04-22سياسي

گوش به فرمان ولایت فقیه باعث حل مشکلات کشور می شود


گوش به فرمان ولایت فقیه باعث حل مشکلات کشور می شود.

- ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام بااشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: این روز را گرامی می داریم و به همه پاسداران مخصوصاً شهدای پاسدار درود می فرستیم که حقاً بهترین مدافع اسلام و انقلاب اسلامی بودند.

امام جمعه ایلام افزود: سپاه نشان داد اگرچه نهادهای دیگر و ادارات دیگر مانند سپاه گوش به فرمان ولایت فقیه باشند در همه عرصه ها در کوتاه ترین زمان بر همه مشکلات فائق و پیروز خواهیم شد و این زحمات سبزپوشان جان برکف قابل تقدیر است.

امام جمعه ایلام بیان کرد: از برنامه خوبی که برای روزه اولی ها در استان در سطح شهر ایلام و شهرستان ها برگزار شد و متولیان برنامه تقدیر و تشکر دارم.

وی ادامه داد: جشن روزه اولی ها یک نقطه آغازین در زندگی نوجوانان ما است، باید این عزیزان را در درون خانواده و هم در محل مدرسه و درسشان تکریم کنیم.

وی در ادامه گفت: اگر چنانچه ما نتوانیم دستور اخیر مقام معظم رهبری را در خصوص جهاد تبیین به عنوان فریضه ای قطعی و فوری مورد توجه قرار داده و در استای تحقق آن تلاش کنیم، آنچه بر سر علی بن ابیطالب (ع) آوردند بر سر ما خواهند آورد که علی بن ابیطالب را به عنوان کافر در قنوت نماز و خطبه جمعه، لعن می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوش به فرمان ولایت فقیه باعث حل مشکلات کشور می شود

گوش به فرمان ولایت فقیه باعث حل مشکلات کشور می شود