مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 14:272022-04-22سياسي

سپاه به کابوس بزرگی برای زیاده خواهان و ظالمان جهان تبدیل شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم، طی پیامی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سپاه به کابوس بزرگی برای زیاده خواهان و ظالمان جهان تبدیل شده است.

متن کامل پیام بدین شرح است: بسمه تعالی وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در متن حوادث و فتنه ها و آتش افروزی های سهمگینی که توسط ایادی استکبار جهانی و ضد انقلاب داخلی و بقایای نظام منحط پهلوی طراحی و عملیاتی شده بود بسیار معنادار و بیانگر اهمیت و عمق نگاه استراتژیک رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و تصمیم راهبردی، تاریخی، به هنگام و سرنوشت ساز آن بزرگ مرد بود که ارزش و عیار آن به طور تدریجی و در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی و مصاف با جبهه دشمنان آشکارتر شد.

دوم اردیبهشت نقطه عطف و تعیین کننده انقلاب اسلامی بود که به روشنی در صحنه های مختلف نشان داد که اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

متولد شدن این نهاد انقلابی در بستر اسلام ناب محمدی و ولایت پذیری و مردمی بودن آن، چنان رعبی بر دل مستکبرین و صهیونیسم جهانی انداخته است که به کابوس بزرگی برای زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه به کابوس بزرگی برای زیاده خواهان و ظالمان جهان تبدیل شده است

سپاه به کابوس بزرگی برای زیاده خواهان و ظالمان جهان تبدیل شده است