مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 14:272022-04-22سياسي

جلوی افزایش افسارگسیخته قیمت ها گرفته شود


امام جمعه بابل با تاکید بر اینکه جلوی افزایش افسارگسیخته قیمت ها گرفته شود، گفت: مردم به این دولت پرکار امید دارند، تا با مدیریت درست بر این فضا مسلط شده و فشار بر سفره مردم کم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابل، مجتبی روحانی امام جمعه بابل در خطبه این هفته نمازجمعه بابل اظهار کرد: در آستانه دو لیله القدر هستیم و باید از این فرصت عظیم استفاده شود.

  وی گفت: احیای شب های قدر حتماً در مساجد و به صورت پر شور برگزار شود زیرا دعایی که دسته جمعی انجام شود بسیار ارزشمند است.

همچنین باید شب قدر اعمال محور باشد و تنها به عزاداری و سینه زنی اکتفا نشود و از مراسم قرآن به سر تا قرائت ادعیه و تلاوت قرآن و.

به صورت کامل انجام شود.

روحانی افزود: دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی است که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب قرارگاه مرکزی فرهنگی کشور است، زیرا ما در حال جنگ فرهنگی با دشمن هستیم که صدها برابر خطرناک تر از حمله فیزیکی دشمن به مرزهای ما است.

دشمن از طریق سایت ها، شبکه های فارسی مستهجن و فضای مجازی در حال تهاجم فرهنگی به ملت ما است و دست های خبیثی نیز درون کشور در کار است.

  وی از ضعف فرهنگی گفت و بیان کرد: امر فرهنگ در کشور ما رها شده است و از هر طرف آثار شوم خود را در زمینه طلاق، کاهش ازدواج و فرزندآوری، رواج بی عفتی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی افزایش افسارگسیخته قیمت ها گرفته شود

جلوی افزایش افسارگسیخته قیمت ها گرفته شود