مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 14:272022-04-22سياسي

شانه های پیروزی فلسطین نمایان شده است/ اسراییل از صحنه تاریخ محو شدنی است


امام جمعه کرمان با اشاره به مسئله فلسطین اظهار داشت: امسال روز قدس باید قوی تر و پررنگ تر از هر سال در صحنه حضور پیدا کنیم زیرا نشانه های پیروزی فلسطین نمایان شده و اسراییل محوشدنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کرمان با اشاره به مسئله فلسطین اظهار داشت: امسال روز قدس باید قوی تر و پررنگ تر از هر سال در صحنه حضور پیدا کنیم زیرا نشانه های پیروزی فلسطین نمایان شده و  اسراییل محوشدنی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یادآور شد و  عنوان کرد: سپاه با ایثار و جهاد هر چه تمام از عزت اسلامی دفاع می کند و در کنار سایر نیروهای مسلح غرور ملی ما را به رخ جهان می کشد.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت امام علی (ع) بیان داشت: آن حضرت اسلام علوی را برای تحقق اسلام نبوی به نمایش گذاشت و تمام قد با قدرت و قاطعیت در برابر اسلام اموی ایستاد.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: منطق حاکمیت علوی این است که مسلمانان باید آگاهی سیاسی لازم را داشته باشند و تحرکات دشمنان را شناسایی و در برابر آنها دست برتر داشته باشند.

وی با بیان اینکه بر اساس این راهبرد باید مرزهای مسلمین را کیلومترها جلو برد، گفت: راهبرد حکومت علوی به ما می گوید باید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانه های پیروزی فلسطین نمایان شده است/ اسراییل از صحنه تاریخ محو شدنی است

شانه های پیروزی فلسطین نمایان شده است/ اسراییل از صحنه تاریخ محو شدنی است