مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-04-22سياسي

مبارزه با گرانی، مطالبه عمومی مردم از دولت است


مردم توقع ندارند دولت مشکلات را سریع حل کند، اما جلوگیری از گرانی جزو مطالبات عمومی مردم است که امیدواریم در استان و شهرستان چاره جویی شود و از افسارگسیختگی قیمت اجناس و کالاها جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام سید نعمت اله صالح، امام جمعه شهرضا ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه وجود سپاه سبب ترس و زبونی دشمنان دین و اسلام است، اظهار داشت: سپاه از همان روزهای اول پیروزی انقلاب فعالیت های خود را شروع کرد، اما در سال 58 به دستور امام(ره) فرمانده برای سپاه مشخص شد و سپاه به عنوان یک نیروی انقلابی در جمهوری اسلامی جایگاه قانونی خود را پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه سپاه کارنامه درخشانی در جمهوری اسلامی ایران از خود به یادگار گذاشته است، افزود: سپاه در طول دهه های اخیر همواره در برابر توطئه ها و دشمنی ها مقتدرانه ایستاده است و از منافع این نظام و ملت حفاظت کرده است.

صالح با اشاره به راهپیمایی روز قدس افزود: دو سال به دلیل بیماری کرونا راهپیمایی روز قدس انجام نشد و امسال با توجه به تحولات منطقه روز قدس عظمت ویژه ای دارد و همزمان است با حملات صهیونیست ها به فلسطینی ها و مسجدالاقصی که می تواند بسیار تأثیرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با گرانی، مطالبه عمومی مردم از دولت است

مبارزه با گرانی، مطالبه عمومی مردم از دولت است